CO JÍST PO CVIČENÍ?

Jídlo. Opravdu skvělá věc. Snad úplně každý z nás by nejraději vyjedl celou ledničku, ne-li pomalu celý obchod. Jestli ale rádi jíte a do toho ještě cvičíte, určitě byste si chtěli udržet skvělou postavu. Existují totiž potraviny, které by bylo po cvičení dobré úplně vynechat
a to alespoň do dalšího dne anebo zase naopak důležité doplnit.
jahody ve vaničce

Prvním krokem k udržení dobré postavy, je po cvičení doplnit cukry a sacharidy. Nikdy
to nepodceňujte. Skvělá je nějaká ta malá sladkost, banán, jogurt či mléko. Je dobré si ale hlídat hodnoty, protože není dobré se hned z kraje přecpávat. Jednak by vám bylo zle a jednak by vaše cvičení nemělo vůbec žádný účinek.

Není důležité pouze jídlo, ale také to, co pijete. Nejideálnější je čistá neperlivá voda. Nejlépe z kohoutku. Dobré jsou ale také i proteinové nápoje. Pitný režim je ale také důležitý nejen
po cvičení, ale také i během něj, aby nedošlo k selhání vašeho organismu.

Mnoho lidí se ptá, kdy je vůbec ta vhodná doba na první jídlo po cvičení. Nejlepší je počkat alespoň hodinu a půl. Doplnění sacharidů a cukru můžete ale ihned.

Jestli vás cvičení moc nebere a radši raději posilujete a také se trápíte nad otázkou,
co s jídlem, pak právě pro vás máme odpověď. Po posilování je důležité doplnit hlavně bílkoviny. Ty můžete doplnit díky proteinovým nápojům a to dokonce ihned po tréninku. Nejvíce bílkovin se nachází hlavně v mase, takže tak hodinu po cvičení se nemusíte bát, udělat si pořádnou porci masa.
omytá zelenina

Je důležité mít na paměti, že naše hubnutí neovlivňuje pouze to, co jíme po cvičení.
Před cvičením je důležité alespoň dvě hodiny nic nejíst. Samozřejmě pokud máte hlad,
tak se určitě netrapte a dejte si nějakou zeleninu, ovoce či mléko nebo jogurt.

Pokud budete dodržovat správný pitný režim a nebudete se přecpávat, uvidíte, že výsledky
se dostaví nejen rychle, ale budou také velmi efektivní a vy budete mít skvělou postavu, kterou vám bude kde kdo závidět.